Steun ons

girlpowercategorieTe gek dat je wilt investeren in de levens van tienermeiden! Met je gift zorg je ervoor dat wij aan meiden een veilige plek kunnen bieden en hen helpen bij het vinden van hun identiteit in God.

Je bijdrage helpt ons meiden te empoweren
Elke dag werkt een team van vrijwilligers hard om die veilige plek voor meiden te zijn. Met de inkomsten die we werven uit alles wat we doen, dekken we ongeveer de helft van onze kosten. Dan blijft er nog een financieel gat over. Daarvoor hebben we betrokken donateurs nodig. Jouw financiële bijdrage zorgt er voor dat ons het werk onder meiden kan doorgaan en genereert het bestaan van Huis van Belle in Nederland. Je helpt ons online platform Huis van Belle te bekostigen, zorgt ervoor dat we ons blad Belle voor meiden kunnen blijven uitgeven én draagt bij aan de andere belangrijke dingen die we doen (zoals YouTubefilmpjes en de Belledag).

Lees hier de persoonlijke verhalen van meiden over hoe Huis van Belle hen geholpen heeft.

Wat kun je doen?

1.Word meebouwer

Door mee te bouwen aan ons Huis, help je ons die veilige plek te bieden die meiden zo nodig hebben. Met een maandelijkse gift van minimaal €5 bouw je al mee. Een structurele bijdrage helpt ons enorm, omdat we dan weten met welke stabiele financiële inkomsten we rekening kunnen houden. Als meebouwer krijg je een maandelijkse (gebeds)nieuwsbrief en eens per jaar een Belle om uit te delen of zelf te lezen.

Ja! Ik word meebouwer (klik hier)customer-banner

2. Geef een eenmalige gift

Liever eenmalig doneren? Dat kan natuurlijk! Maak het bedrag van jouw keuze over op NL27 TRIO 0198 0054 58 tnv Stichting Huis van Belle. Vermeld erbij dat het om een (eenmalige) gift gaat.

3. Bid!

Dat is de basis: steun ons door jouw gebed. Elke maand sturen we je een gebedspunt toe, als je je gegevens achterlaat bij het nieuwsbriefformulier (onderaan deze pagina). Bid je met ons mee? Dank je wel!!

Huis van Belle voorziet nu voor ongeveer 50 procent van de begroting in haar eigen onderhoud. Bijvoorbeeld door middel van de clubleden en verkoop van producten. Voor de overige 40 procent is jouw steun hard nodig! Deze begroting is gemaakt op basis van vrijwilligerswerk. Als we betaalde krachten in dienst zouden nemen, zou deze begroting vele malen groter zijn.