Huis van Belledag 2019

Programma voor ouders en jeugdleiders
Al voor de derde keer op rij organiseert Huis van Belle ook een programma voor ouders en jeugdleiders. Dit jaar wordt het een interactief programma: weer net anders dan voorgaande jaren! We gaan met elkaar nadenken over belangrijke thema’s die bij tienermeiden spelen, en dat doe we dus interactief. Ben je ouder, of als jeugdleider betrokken bij tienermeiden? Kom ook!

Wat gaan we doen?
Het programma is nog niet 100% rond: we zitten midden in de voorbereidingen. Maar het belooft inspirerend te worden. We gaan een interactieve workshop & sessie organiseren over één van de 3 belangrijkste thema’s die we voor ouders & jeugdleiders van tienermeiden ontwikkeld hebben voor 2019:

• RealYou: over je eigen echte schoonheid, van binnen en buiten & hoe God naar je kijkt
  • Real Joy: over geluk, rust en zelfverzekerheid in een maatschappij die je onder druk kan zetten
  • Real Life: over vrede door God in een wereld vol overweldigend nieuws (oorlog, terrorisme, wetenschap, trends & ontwikkelingen)

Onze gastheer & samenwerkingspartner, de CHE, gaat laten zien hoe je met je dochter de goede studiekeuze kan maken. Wat zijn haar talenten en dromen? Welke studie past daarbij?

Wanneer? 6 april 2019, tussen 10.00 en 13.00 uur
Waar? Christelijke Hogeschool in Ede
Kosten? Gratis

Kom je ook? Meld je met onderstaand formulier aan!.

Aanmeldformulier - Programma ouders en jeugdleiders